فردوسی پور و احتمال ثبت رکورد پیامک های «90» در کتاب "گینس"
نوشته شده توسط : محمود

برنامه جديد 90 که پس از يک هفته جنجال بر روي آنتن رفت ، لحظاتي پيش با ثبت يک رکورد به يادماندني در تعداد پيامک هاي دريافتي از طرف مردم، به پايان رسيد. اين در حالي بود که پس از اختلال عجيب در سيستم دريافت پيامک هاي اين برنامه در هفته گذشته ، برخي شايعات از احتمال توقف 90 خبر مي دادند.

به گزارش خبرنگار عصرايران در نيم ساعت اول برنامه 700 هزار پيامک به برنامه رسيد ؛ يک ربع بعدآمار پيامک ها از يک ميليون گذشت و در دقيقه 60 برنامه ، آمار يک ميليون و 400 هزار پيامک ثبت شد و ظرف کمتر از نيم ساعت بعد ، رکورد قبلي پيامک هاي برنامه 90 که يک ميليون و 597 هزار بود ، شکسته شد تا عادل فردوسي پور با خوشحالي از مردم تشکر کند و با افتخار اعلام کند که به طور متوسط در هر ثانيه 1200 پيامک به برنامه 90 مي رسد.

او در اين برنامه برخلاف هفته گذشته ، بسيار شاد و سرزنده به نظر مي رسيد و بارها از مردم ورسانه هایی که در طول یک هفته گذشته قوت قلب او و همکارانش در برنامه 90 بوده اند ، سپاسگزاری کرد.

اما در پايان برنامه اعلام شد که بیش از 2میلیون و 100 هزار پيامک به اين برنامه رسيده که يک رکورد بي سابقه در کل تاريخ صدا و سيما محسوب مي شود.
فردوسی پور همچنین احتمال داد این رکورد در کتاب رکوردهای "گینس" هم ثبت شود.

 سوال مسابقه ، موافقت يا مخالفت با رويکرد برنامه 90 است که 97 درصد پاسخ ها در موافقت با اين برنامه بوده است و تنها 3 درصد با آن مخالفت کردند.

 




:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 487
|
تعداد امتیازدهندگان : 160
|
مجموع امتیاز : 160
تاریخ انتشار : 12 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: